Sunday 12 February 2023

 გამარჯობა მეგობრებო,


თებერვლის მეორე შაბათ-კვირაა და გთავაზობთ დღევანდელ ფოტოებს.

მშენებლის თხოვნით, მიწისქვეშა სართულები აღარ ჩავთვალოთ სართულად.

შევთანხმდეთ, რომ ჩვენც ასე მივიჩნევთ და დღეიდან მასე დავითვლით, რადგან სართულების დათვლის ჩვენივე მეთოდი, ჩვენსავე საწინააღმდეგოდ არ გამოიყენოს ზოგიერთმა არაკეთილმოსურნემ, რომლებსაც მომზადებული აქვთ ფურცელი, კალამი და კამერა მერიაში საჩივლელად.

მე-4-მე-6 („ი“-„ზ“) სადარბაზოებისთვის შენდება მე-9 საცხოვრებელი სართული. ამ სართულის შემდეგ იქნება სართულებსშორისი ტერასა:








უფრო კარგად გამოიყურება „კარფურის“ მხრიდან:






მე-6 („ზ“) სადარბაზოც იმავე სიმაღლეზეა:




ხედი „კარფურიდან“:



ასეთივე სწრაფი ტემპით მიმდინარეობს მე-10, კომერციული და მე-11 სადარბაზოების მე-8 საცხოვრებელი სართულის მშენებლობა:





ხედი „კარფურის“ მხრიდან:




მშენებარე სადარბაზოები იმ სიმაღლეზე ავიდა, რომ კამერაში ბოლო სართულები კარგად არ ფიქსირდება. ყველაზე საუკეთესოდ, მაინც ყიფშიძის მხრიდან იმზირება:






კიდევ ერთხელ შეგახსენებთ, რომ 17 თებერვალს 4 (16:00) საათზე თბილისის საქალაქო სასამართლოში (დიდი დიღმიდან აღმაშენებლის ძეგლამდე არმისული, მარჯვენა მხარეს, ტრასაზე გადასასვლელ ხიდთან) ჩანიშნულია ძასოხოვის პროცესი ჩვენ წინააღმდეგ.

იმედია მობრძანდებით ან ვინმეს მაინც გამოგზავნით ოჯახიდან, თქვენივე ბინის დასაცავად.

თუ 17 რიცხვამდე რაიმე შეიცვალა, საიტზე შეგატყობინებთ.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.