Saturday 11 March 2023

 მოგესალმებით მეგობრებო,


გილოცავთ გაზაფხულის მოსვლას!

დედებს ვულოცავთ 3 მარტს!

ყველა მანდილოსანს გილოცავთ 8 მარტს!


მეორე შაბათ-კვირაა და ტრადიციულად გთავაზობთ დღევანდელ ფოტოებს.

მე-4 („ი“), მე-5 („თ“) და მე-6 („ზ“) სადარბაზოებისთვის მიმდინარეობს გაერთიანებული სართულის (სართულებშორისი ტერასის) მშენებლობა, სადაც სვეტების ნაწილისთვის უკვე ჩაისხა ბეტონი:









ხედი „კარფურის“ მხრიდან:





მე-10 („გ“), კომერციულ („ბ“) და მე-11 („ა“) სადარბაზოებისთვის მიმდინარეობს მე-9 საცხოვრებელი სართულის მშენებლობა:



მშენებლობის ხედი უკანა მხრიდან:






მშენებლობის ხედი ყიფშიძის ქუჩიდან:












შემოტანილია უცხოური ბლოკები, რომლითაც დაიწყო ბინების კედლების პერიმეტრის ამოშენება. მართალია, ეს ბლოკები უფრო ძვირი დაუჯდა ინვესტორს, მაგრამ სამაგიეროდ უფრო მსუბუქია და უკეთესი თერმოიზოლაცია აქვს ვიდრე ქართულს:









როგორც მშენებლები დაგვპირდნენ, მარტის ბოლოსთვის უნდა დაიდგას მესამე ამწე.

მართლაც, სტანდარტებში ჩასაჯდომად მრავალი გაზომვისა და სხვა ფაქტორების გათვალისწინებით შეირჩა 1-ლი („მ“), მე-2 („ლ“), და მე-3 („კ“) სადარბაზოებისთვის დასადგმელი ამწის ადგილი.

უკვე ჩაისხა ბეტონი იმ ადგილისთვის, სადაც დაყენდება ამწე:






კიდევ ერთხელ შეგახსენებთ, რომ 24 მარტს, 14:00 საათზე გვაქვს სასამართლო პროცესი თბილისის საქალაქო სასამართლოში, დარბაზი # 51. 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.