Saturday 14 October 2023

 ძვირფასო მეგობრებო,




ძასოხოვის სარჩელი უკვე გადაიგზავნა სააპელაციო სასამართლოში


გთავაზობთ დღევანდელ ფოტოებს.

დამთავრდა 1-ლი („მ“), მე-2 („ლ“) და მე-3 („კ“) სადარბაზოებისთვის ავტოსადგომის მეორე სართულის გადახურვა და ბეტონის დასხმა. გაშრა და დაიწყო 1-ლი სართულის მშენებლობა. გთავაზობთ ფოტოებს სხვადასხვა რაკურსით:














მე4 („ი“) და მე-5 („თ“) სდარბაზოებისთვის მიმდინარეობს შიდა სამუშაოები.  შესამაბისად, ეს სადარბაზოები მარაგდება შესაბამისი მასალით:




კიდევ უფრო გაიზარდა სიმაღლეში მე-10 („გ“), კომერციული („ბ“) და მე-11 სადარბაზოები („ა“). იხ. ფოტოები განსხვავებული რაკურსით:












ყიფშიძის ქუჩაზე მცხოვრები ჩვენი მეზობელი სახლებიდან (ყოფილი მომჩივრები) ატიურად იყენებენ ჩვენ მიერ დათმობილ ტერიტორიაზე გგანლაგებულ სანაგვე ურნებს:













:




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.