Saturday 30 July 2022

 მოგესალმებით ყველას,


თვის ბოლოა და მოგაწვდით შემდეგ ინფორმაციას:

1. ამ თვეში მოიხსნა მესამე პირთა ყადაღა, რომელიც 2011 წელს დაედო მშენებლობას.

2. გაიხსნა გაყიდვების ოფისი.

3. შემოტანილია სამშენებლო მასალების უამრავი რაოდენომა. ყალიბებიც კი სულ ახალია და არა მერადი.

4. მესამე პირთა რაოდენობა 58-დან გაიზარდა 68-მდე.


კიდევ ერთხელ შეგახსენებთ, რომ თუ ვინმეს ფართის მომატების (თანხის დამატებით) სურვილი აქვს, შეუძლია მიმართოს გაყიდვების ოფისს (ი.ჭავჭავაძის გამხ. # 33 _ გურამიშვილის ძეგლსა და მე-9 საავადმყოფოს შორის).


გთავაზობთ მშენებლობის ფოტოებს.

მალე გაგრძელდება პირველ (ყოფილი „მ“), მე-2 („ლ“) და მე-3 („კ“) სადარბაზოების ავტოსადგომების (1-ლი და მე-2 სართულები) მშენებლობა:



მე-4 („ი“), მე-5 („თ“) და მე-6 („ზ“) სადარბაზოებისთვის ჩაისხა ბეტონი ბოძებში. ზოგი უკვე გაშრა და ყალიბებიც მოეხსნა, ზოგი ისევ ყალიბებშია და შრება:







დაიწნა და ბეტონით გადაიხურა მე-10 („გ“), მე-11-კომერციული („ბ“) და მე-12 („ა“) სადარბაზოები:







ბეტონის ჩასხმის დროს, განუწყვეტლად მოდიოდა ბეტონის ამრევი მანქანები:





ამჟამად ეს გადახურვა შრება:




გთავაზობთ მცირე ვიდეოჩანაწერს:




მცირე განმარტება:

ძირითადი ფოტოები, რომლებსაც საიტზე ვდებთ, გადაღებულია საღამოობით ან შაბათ-კვირას, როდესაც შემცირებულია მშენებლობაზე დასაქმებულთა რაოდენობა. ამისთვის არსებობს ახსნისა და გამართლების რამდენიმე ფაქტორი, რომელთა საიტზე გამომზეურება მიზანშეწონილად არ მიგვაჩნია.

თუ ვინმეს გგონიათ, რომ ცოტა ადამიანი მუშაობს მშენებლობაზე, ასე ნადვილად არაა. მუშაობს იმდენი, რამდენიც საჭიროა კონკრეტული დეღისთვის. ამასთან, ზემოთ მომუშავე არმატურის დამწნელები ქვემოდან არც ჩანს.

კიდევ ერთხელ გვინდა მივმართოთ იმ ადამიანებს, რომლებიც ავრცელებენ ცრუ ინფორმაციას, რომ თითქოს ინვესტორს გაუჭირდა და ა.შ. _ უკვე დახარჯულია 5 მილიონი $, მშენებლობა 1 წუთით არ შეჩერებულა. მშენებლობაზე მუშაობს ხან ერთი, ხან მეორე ბრიგადა.

საკვირველი ისაა, რომ ტყუილების გამავრცელებელი ეს ადამიანები ასე იქცევიან აგერ უკვე 40 წელია. მათი უმრავლესობა 70 წელს გადასცდით _ დროა სიტკბო და ობიექტურობა ამოგივიდეთ პირიდან.

ისინი, ვინც ამ ხალხს კიდევ უჯერებთ, გთხოვთ, მიბრძანდეთ მშენებლობაზე და დაუჯერეთ საკუთარი თვალით დანახულს.








No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.