Friday 15 July 2022

 მოგესალმებით ყველას,


მშენებლობა მიმდინარეობს ჩვეულებრივ რეჟიმში. ძირითადად არმატურის დაწნა და სართულებს შორის ბეტონის ჩასხმა, რომლის დანახვა ქვემოდან უკვე შეუძლებელია.

სულ მალე, სწრაფი ტემპით ავა სიმაღლეში 1-ლი (ყოფილი „მ“), მე-2 (ყოფილი „ლ“) და მე-3 (ყოფილი „კ“) სადარბაზოები:




ბეტონი ჩასხმულია (ჯერ კიდევ ხარაჩოშია) და სიმაღლეში იქრდება მე-4 (ყოფილი „ი“) და მე-5 (ყოფილი „თ“) სადარბაზოები:




ანალოგიური მდგომარეობაა მე-6 (ყოფილი „ზ“) სადარბაზოსთვისაც. ამ სადარბაზოს მე-3 სართული წარმოადგენს ყიფშიძის მხრიდან პირველ (6 მეტრიან) კომერციულ სართულს:




მე-10 (ყოფილი „გ“),  კომერციული (ყოფილი „ბ“) და მე-11 (ყოფილი „ა“) სადარბაზოებისთვის დაიწნა (მესამე - კომერციული სართულის გადახურვისთვის) არმატურა და მეოთხე სართულის შესაბამისი არმატურის სიმაღლეში ასვლა:





ეს სადარბაზოები ყველაზე კარგად  ჩანს აბულაძის ქუჩის (კარფურის და აგროჰაბის) მხრიდან:







No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.