Saturday 15 October 2022

 მოგესალმებით ყველას,


მიუხედავად ღრუბლიანი, წვიმიანი და მოჟამული ამინდისა, მშენებლობა მაინც გრძელდება.

გთვაზობთ დღევანდელ ფოტოებს.


მე-4 („ი“) და მე-5 („თ“) სადარბზოებისთვის დამთავრდა მე-5 სართული და მიმდინარეობს მე-6 სართულის მშენებლობა:






სართულები თითქმის დაეწია ამწის სიმაღლეს. სავარაუდოდ კიდევ 1-1.5 თვე და ეს ამწე („უკრაინა“) სიმაღლეში აიწევს, რაც საშუალებას მისცემს მშენებლობას ჩაიდგას კიდევ ერთი ამწე და დაიწყოს 1-ლი („მ“), მე-2 („ლ“) და მე-3 („კ“)  სადარბაზოების მშენებლობა:




მე-6 („ზ“) სადარბაზოსთვის დამთავრდა მე-6 სართული და დაიწყო მე-7 სართულის მშენებლობა:






მე-10 („გ“), კომერციულო („ბ“) და მე-11 („ა“) სადარბაზოებისთვის დამთავრდა მე-5 სართული და მიმდინარეობს მე-6 სართულის მშენებლობა:




„კარფურისა“ და „აგროჰაბის“ მხრიდანაც ამაყად წამოიჩიტა ჩვენი სახლი:





შედარებისთვის გთავაზობთ 15 სექტემბრისა და დღევანდელი დღის ფოტოებს:


15.09.2022



15.10.1011



გთავაზობთ მცირე ვიდეოჩანაწერებსაც:








No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.