Saturday 28 January 2023

 მოგესალმებით მეგობრებო,


გილოცავთ ნინოობას!


გთავაზობთ მშენებლობის დღევანდელ ფოტოებს.

მე-4 („ი“), მე-5 („თ“) და მე-6 („ზ“) სადარბაზოებისთვის იანვრის მეორე ნახევარში დამთავრდა მე-10 სართულის მშენებლობა და დაიწყო მე-11 სართულის კეთება, რომლის ნახევარიც ხარაჩოებშია ჩასმული ბეტონის დასასხმელად. ესაა საცხოვრებელი მე-9 სართული. ამის შემდეგ იქნება უკვე გაერთიანებული (6 მეტრიანი) სართული _ სართულებსშორისი ტერასა:









ამ სადარბაზოების ხედი „კარფურის“ მხრიდან:




ყოფილი „ა“, „ბ“ და „გ“ სადარბაზოებისთვის დამთავრდა მე-9 სართული და მიმდინარეობს მე-10 სართულის მშენებლობა:



იმის გამო, რომ მშენებლობა დაეწია ამწეს, ამ დღეებში მოხდება ამწე „საქართველოს“ სიმაღლეში აწევა:



სიმაღლეში ასაწევი თეთრი და წითელი მასალა უკვე მომზადებულია:



ხედი ყიფშიძის ქუჩიდან:






No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.