Saturday 27 May 2023

 მაისის ბოლო ინფორმაცია


ყვითელი ამწე აქტიურად შეუდგა მუშაობას 1-ლი („მ“), მე-2 („ლ“) და მე-3 („კ“) სადარბაზოების ასაშენებლად: 



ამ სადარბაზოებითვის დაიწნა არმატურა კოლონებისთვის ბეტონის ჩასასხმელად:







აქვე აწყვია უცხოური ბლოკები, რომლებიც ამცირებს სამუშაო სივრცეს და ამიტომ ისინი გადააქვთ მე-4 („ი“) სადარბაზოსკენ (იხ. ვიდეო):





მე-4 („ი“), მე-5 („თ“) და მე-6 („ზ“) სადარბაზოებისთვის დამთავრდა მე-12 სართულის მშენებლობა და მე-13 სართულის ნახევარი:











:ამ სადარბაზოებისთვის , უკვე მე-8-მე-9 სართულზე მიმდინარეობს ბინების პერიმეტრის ბლოკებით ამოშენება:







მე-10(„გ“), კომერციული („ბ“) და მე-11 („ა“) სადარბაზოებისთვის დამთავრდა სართულებსშორისი ტერასის (მე-10-მე-11 სართულის) და დაიწყო მე-12 სართულის მშენებლობა. ამწემაც აიწია სიმაღლეში:





კადრები ყიფშიძის მხრიდან:










No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.