Sunday 14 May 2023

 გილოცავთ თამარობას!




გთავაზობთ დღევანდელ ფოტოებს.

სრული დატვირთვით ამუშავდა ყვითელი ამწე და დაიწყო 1-ლი („მ“), მე-2 („ლ“) და მე-3 („კ“) სადარბაზოების მშენებლობა.

კერძოდ, გათავისუფლდა ტერიტორია და იწნება არმატურა







ამწის სიმაღლეში ასაწევმა „ტანის“ ნაწილებმა გადაინაცვლა 1-ლი სადარბაზოს წინ მდებარე ცარიელ ადგილზე:



მე-4 („ი“), მე-5 („თ“) და მე-6 („ზ“) სადარბაზოებისთვის დამთავრდა სცხოვრებელი მე-12 სართულის და სწრაფი ტემპით მიმდინარეობს მე-13 სართულის მშენებლობა:













იგივე ლოკაცია 1 წლის წინ:



ამ სადარბაზოებისთვის პარალელურად მიმდინარეობს ბინების (საცხოვრებელი  (1-ლი-მე-9 სართულების) პერიმეტრის უცხოური ბლოკებით ამოშენება:







უცხოური ბლოკები შემოდის უწყვეტად და დიდი ოდენობით:




ხშირად ისმის კითხვები მე-7 („ვ“), მე-8 („ე“) და მე-9 („დ“) სადარბაზოების მშენებლობის დაწყებასთან დაკავშირებით.

ჯერ-ჯერობით ეს გზა საჭიროა დიდი მანქანებისთვის. მშენებელთა წინასწარი სავარაუდო გათვლებით, ამ ტერიტორიაზე მშენებლობა დაიწყება შემოდგომის დამთავრებამდე. სანერვიულო არაფერია. სახლის ჩაბარება განხორციელდება 2025 წლის დეკემბერში ერთიანად:



მე-10 („გ“), კომერციული („ბ“) და მე-11 („ა“) სადარბაზოებისთვის, დასრულებისკენ მიდის გაერთიანებული სართულის (ღია ტერასის) მშენებლობა:





იგივე ტერიტორია 1 წლის წინ:



მშენებლობის კადრები მიქელაძის და ყიფშიძის ქუჩებიდან:























ჩვენი ნაგვის ბუნკერები აქტიურად აითვისეს ყიფშიძის ქუჩის მაცხოვრებლებმა. იმედია ქუჩაში ნაგვის დაყრა ამით შემცირდა:




შ ე ხ ს ე ნ ე ბ ა: 



19 მაისს 12:00 საათზე გვაქვს სასამართლო პროცესი ძასოხოვთან, თბილისის საქალაქო სასამართლოში, დარბაზი # 51.

ვინც პროცესზე მოსვლას აპირებთ, გთხოვთ გაითვალისწინოთ,რომ სხდომის დაწყების შემდეგ, დარბაზში შესვლა და დარბაზიდან გასვლა დასაშვებია მხოლოდ მოსამართლის ნებართვით და არა თვითნებურად. ამის შესახებ მოსამართლემ წინა სხდომაზე გაგვაფრთხილა. 

მას შეუძლია დაგაჯარიმოთ.


გთავაზობთ დღევანდელ მცირე ვიდეო მასალას:




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.