Sunday 13 August 2023

                                                          მოგესალმებით მეგობრებო,


                             სრულიად საქართველოს ვუთანაგრძნობთ შოვის ტრაგედიის გამო.

                            იმედია, ასეთი საშინელება მეტი აღარ გამეორდება!


გთავაზობთ მშენებლობის დღევანდელი საღამოს ფოტოებს.


1-ლი („მ“), მე-2 („ლ“) და მე-3 სადარბაზოებისთვის მიმდინარეობს ავტოსადგომის მე-2 სართულის მშენებლობა:








მე-4 („ი“) და მე-5 („თ“) სადარბაზოებისთვის დამთავრდა მე-14 სართულის და დაიწყო მე-15 სართულის მშენებლობა:









ხედი „კარფურის“ მხრიდან:










ხედი ყიფშიძის მხრიდან:





შედარებისთვის _ ეს ლოკაცია 1 წლის (15.08.2022) წინ:



მე-6 („ზ“) სადარბაზოსთვის მიმდინარეობს მე-14 სართულის დასრულების სამუშაოები:



ხედი „კარფურის“ მხრიდან:





ხედი ყიფშიძის მხრიდან:






მე-10 („გ“), კომერციული („ბ“) და მე-11 („ა“) სადარბაზოებისთვის დამთავრდა მე-14 სართული და დამთავრების ეტაპზეა მე-15 სართულის მშენებლობა:








ხედი ყიფშიძის მხრიდან:










შედარებისთვის _ ეს  ლოკაცია 1 წლის წინ:




შეხსენება: 1 სექტემბერს, 12:00 საათზე გვაქვს სასამართლო პროცესი თბილისის საქალაქო სასამართლოში, დარბაზი # 51.





No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.