Friday 14 April 2023

 გილოცავთ დედა ენის დღეს !



მშენებლობაზე ყველაფერი გეგმით მიმდინარეობს.

დღეიდან 4-დღიანი სააღდგომო დასვენების დღეებია. მშენებლობა განახლდება სამშაბათს _18 აპრილიდან.

გთავაზობთ დღევანდელ ფოტოებს.

1-ლი (ყოფილი „მ“), მე-2 („ლ“) და მე-3 („კ“) სადარბაზოებისთვის დამთავრდა ამწის ნაწილების შემოტანა. შემდეგ კვირაში დაიწყება ამწის აწყობა. ამასთან, შემოტანილია ახალი, უცხოური ბლოკები: 



შედარებისთვის: იხ. 1 წლის წინანდელი (16.04.202) ფოტო, როდესაც მიმდინარეობდა მიწისქვეშა სამუშაოები და არ იყო დაგებული ფილა:



მე-4 („ი“), მე-5 („თ“) და მე-6 („ზ“) სადარბაზოებისთვის დასრულდა სართულებსშორისი ტერასის (მე-10-მე-11 სართული) მშენებლობა და დაიწყო მე-12 სართულის ამოყვანა:














ამ სადარბაზოების ბინებში ინტენსიურად მიმდინარეობს ფართის პერიმეტრის ამოშენება, აივნების გამოყოფა _ ფანჯრებისა და კარისთვის ადგილის დატოვებით:






ამ სადარბაზოების ფოტო 1 წლის წინ (16.04.2022):




ყოფილ „ა“, „ბ“ და „გ“ სადარბაზოებისთვის დაიწყო სართულებსშორისი ტერასის (მე-10-მე-11 სართულის) მშენებლობა;




იგივე ლოკაცია 1 წლის წინ (16.04.2022):




ხედი „კარფურის“ მხრიდან:







ხედი ყიფშიძის ქუჩის მხრიდან:











ერთი თხოვნა ინვესტორისგან _ ხშირია მომავალი მაცხოვრებლებისა და დარაჯების დაპირისპირება ეზოში შესვლასთან დაკავშირებით. დარაჯებს აქვთ ბრძანება, რომ არავინ შეუშვან ეზოში. ამას აფიქსირებს 24 საათიანი კამერები. წინააღმდეგ შემთხვევაში დარაჯებს (დაცვას) ათავისუფლებენ სამსახურიდან.

გვერდითა, ე. წ. „თარგამაძის“, თვალის კლინიკის სახლის ეზოდან ყველაფერი იდეალურად ჩანს, ამიტომ უმჯობესია იქიდან შეხედოთ მშენებლობას. იმედია, ესენი ახალშეძენილი, მომავალი მეზობლებია და არა ჩვენი ამხანაგობის წევრები.



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.