Saturday 15 July 2023

 მოგესალმებით მეგობრებო,


გთავაზობთ მშენებლობის დღევანდელ ფოტოებს.

1-ლი („მ“), მე-2 („ლ“) და მე-3 („კ“) სადარბაზოებისთვის დასრულების სტადიაზეა ავტოსადგომის 1-ლი სართულის ყალიბების გაკეთება. რამდენიმე დღეში აქ ჩაისხმება ბეტონი, შესაბამისად, გადაიხურება ეს სართული:









ამ სადარბაზოების ხედი აბულაძის ქუჩიდან:





მე-4 („ი“) და მე-5 (თ“) სადარბაზოებისთვის დამთავრდა მე-13 სართულის მშენებლობა და მიმდინარეობს მე-14 სართულის საყრდენი მოძების გაკეთება:







ხედი „კარფურის“ მხრიდან:







:ამავე სადარბაზოების ხედი აბულაძის ქუჩიდან:





მე-14 სართულის მშენებლობა მიმდინარეობს მე-6 („ზ“) სადარბაზოსთვისაც:






მე-10 („გ“), კომერციული („ბ“) და მე-11 („ა“) სადარბაზოებისთვის დამთავრდა მე-13 სართული და დაიწყო მე-14 სართულის მშენებლობა:




ამ სადარბაზოების ხედი „კარფურის“ მხრიდან:




ხედი აბულაძის ქუჩიდან:



მშენებლობის ყველა ლოკაციის ხედი ყიფშიძის ქუჩიდან:
















მშენებლობა მიმდინარეობს მუდმივი კონტროლოს ვეშ. კერძოდ, ბეტონის ყოველი ჩასხმისას, ლაბორატორიის მიერ, ადგილზე მოწმდება მოტანილი ბეტონის ხარისხის შესაბამისობა სტანდარტებთან:




ეს ჩვენი მშენებლობის ძაღლებია, „ჩორნა“ და მეორე, რომლებიც მთელი ღამე, დარაჯებთან ერთად იცავენ და არც უცხო ადამიანს და არც კატებს აჭაჭანებენ სამშენებლო ტერიტორიაზე. დღისით კი, ისვენებენ:




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.